Vakanties

Klik hier om de lopende discussies voor dit onderwerp te zien. In deze categorie kunnen alle zaken met betrekking tot de familie Versteegt besproken worden.
BUTTON_POST_REPLY
Geerte

Vakanties

Bericht door Geerte »

Dit bericht is oorspronkelijk gepost door Geerte op 12 nei 2002.

Beste familieleden,

Ik ben wel benieuwd om te weten waar de diverse familieleden hun vakantie doorbrengen.
Misschien is het mogelijk om vanaf je vakantieadres (of thuis, na de vakantie) een foto of kaart te mailen en zo een aparte pagina met vakantieplaatjes (en belevenissen) te creëren?
In ieder geval wens ik iedereen vast een fijne vakantie toe.

Geerte
Rob

vakantiepagina

Bericht door Rob »

Dit bericht is oorspronkelijk door Rob gepost op 14 mei 2002.

Hallo Geerte en de rest,

Wat Aat er van vindt weet ik niet, maar ik vind het een bijzonder leuk idéé !
Volgende week Donderdag vertrek we naar Torbolé in Italie, dus als onze webmaster het ook wat vindt kunnen we wat vakantiekiekjes en verhaaltjes publiceren
Aat we horen het wel ;-)

Groeten uit een altijd gezellig Lienden,
Rob Versteegt
Aat
Berichten: 244
Geregistreerd: 10 Aug 2002, 12:34
Woonplaats: Hillegom
CONTACT:

Vakantiekiekjes, verhalen etc.

Bericht door Aat »

Dit bericht is oorspronkelijk door Aat gepost op 14 mei 2002.

Hallo Geerte, Rob en alle anderen,

Uiteraard wordt er van mijn kant alle ondersteuning gegeven voor dit schitterende idee van Geerte. We kunnen het bulletin-board ook eventueel hiervoor gebruiken. De verhalen kunnen jullie dan zelf inkloppen, de ondersteunende foto's kunnen naar mij gestuurd worden en zal ik dan bij de verhalen plaatsen.
Een alternatieve manier is dat ik aparte pagina's maak met vakantieverhalen en foto's erbij. Is op zich ook goed realiseerbaar natuurlijk. Wat vinden jullie de beste manier?

Overigens gaan Dicky en ik begin juni naar de Canarische eilanden (Lanzarote). Ik had me na het oorspronkelijke bericht van Geerte al voorgenomen om daarvandaan alvast iets op het Bulletin Board te zetten.

Groeten uit het bloemrijke Hillegom,
Aat
Rob

Vakantiepagina

Bericht door Rob »

Dit bericht is oorspronkelijk gepost door Rob op 15 mei 2002.

Hallo Hillegom en de rest van de wereld,

Leuk idéé van Geerte, jij bent de webmaster Aat dus welke manier het beste is mag jij vertellen.
Lanzarote is overigens een prachtig eiland dat kan ik je uit eigen ervaring vertellen.
Als je er nog niet eerder geweest bent moet je maar even mailen, dan heb ik nog wat leuke tips.

Groeten uit een bloedheet Lienden,

Rob
Jan

Vakantiealbum

Bericht door Jan »

Dit bericht is oorspronkelijk gepost door Jan op 18 mei 2002.

Beste Aat,
Ik vind het een leuk idee van Geerte. Persoonlijk denk ik dat eem aparte pagina "vakantiealbum" misschien beter zal werken, om te bekijken en te lezen. De lezers kunnen via het bulletinboard bekend maken dat ze aan jouw hun verhaal hebben gemaild. Lijkt je dit iets? Het is wel meer werk, maar je moet eventuele foto's er toch bij zetten. De Versteegt die interesse heeft kijkt dan in het vakantiealbum. (misschien te doen via een link?)
Ik ben benieuwd wat het worden gaat, wij doen in iedergeval mee. Groetjes aan Dicky en de kinderen en veel vakantie plezier,
Jan en Margreet
Aat
Berichten: 244
Geregistreerd: 10 Aug 2002, 12:34
Woonplaats: Hillegom
CONTACT:

Vakantiealbum

Bericht door Aat »

Dit bericht is oorspronkelijk gepost door Aat op 18 mei 2002.

Prima voorzet Jan.
Bij deze dus besloten om een aparte pagina te gaan maken voor de vakantiefoto's van de familie Versteegt. Er is nog ruimte in het hoofdmenu. Daar zal dus een nieuwe link verschijnen met de titel "Vakantiealbum".
Uiteraard ondersteun ik dit initiatief heel graag. Het feit dat het iets meer werk is speelt geen enkele rol voor mij.
Ik ben reuze benieuwd naar de eerste inzendingen.

Voor nu de groeten aan iedereen en tevens alvast prettige Pinksterdagen toegewenst.
Aat & Dicky
Rineke

Vakantieverslag

Bericht door Rineke »

Dit bericht is oorspronkelijk gepost door Rineke op 17 juli 2002.

Hoi allemaal,

Morgen gaan we op vakantie!
Frankrijk,Italie oostenrijk en beieren in Duitsland! Als de bus het vol houdt en eh wij ook!
Ik had gehoopt dat Rob, nog een verhaal had geschreven, maar hij is of nog niet terug of zijn foto's zijn mislukt of er is iets ernstigers aan de hand en dan moet je dit...plezierig bedoeld bericht maar vergeten!

Verder wens ik van deze kant een ieder een fijne zomer toe uit of thuis en... tot half augustus!

Rineke
Aat
Berichten: 244
Geregistreerd: 10 Aug 2002, 12:34
Woonplaats: Hillegom
CONTACT:

Groeten uit Puerto Del Carmen

Bericht door Aat »

Dit bericht is oorspronkelijk door Aat gepost op 6 juni 2002.

Hallo allemaal,

Even een berichtje vanaf ons vakantie-verblijf op Lanzarote (Canarische Eilanden). We zijn hier afgelopen zondag aangekomen op een volkomen bewolkt eiland, terwijl het in Nederland juist prachtig mooi weer was. Gelukkig klaarde het weer in de loop van maandag al snel op en zijn we dus direct behoorlijk verbrand.
Gisteren hebben we een uitgebreide rondleiding over het eiland gedaan. Werkelijk prachtig wat hier allemaal te zien is aan bv. natuurschoon (als je zwarte lava mooi vindt tenminste :-) en grotten enzo. De foto´s zullen later wel op de site gezet worden natuurlijk.
We blijven tot eind volgende week en daarna zullen we weer volop verder gaan met het uitzoeken van de stamboom en de familiegeschiedenis.
Voor nu de groeten aan iedereen en tot ziens/schrijfs.

Aat & Dicky.
Jan-Willem Versteegt

Verlate Vakantie!

Bericht door Jan-Willem Versteegt »

Ik ga pas in december op vakantie !!

Is het goed als ik daarna pas een digi-kaartje stuur?
Corné Versteegt

vakantiekiekjes

Bericht door Corné Versteegt »

Het lijkt me leuk om vakantiefoto's van andere Versteegt-en te zien.

Zelf ik reis ik veel voor mijn werk en heb daar een aantal foto's van op mijn web-site gezet. Het is helaas niet volledig, maar geeft toch een aardig beeld. Dat werk van mij valt nog niet zo mee.... :lol:

http://www.tbm.tudelft.nl/webstaf/cornev/index.htm

groet,
Corné
Email : cornev@tbm.tudelft.nl
BUTTON_POST_REPLY