Chatsessie op Zondag 1-12-2002. 19:30 uur.

Klik hier om de lopende discussies voor dit onderwerp te zien. In deze categorie kunnen alle zaken met betrekking tot de familie Versteegt besproken worden.
BUTTON_POST_REPLY
Aat
Berichten: 244
Geregistreerd: 10 Aug 2002, 12:34
Woonplaats: Hillegom
CONTACT:

Chatsessie op Zondag 1-12-2002. 19:30 uur.

Bericht door Aat »

Beste familieleden,

Rineke heeft gelijk natuurlijk met haar opmerking dat het wel erg rustig is met het chatten op de familiesite. Eigenlijk was dat denk ik ook wel te verwachten omdat we maar voor een beperkte doelgroep de site hebben opgezet. Er komen nu eenmaal geen vele honderden bezoekers per dag op de Site.
Daarom wil ik eens voor een andere aanpak kiezen.
Ik stel voor om op zondag 1 december om half acht 's-avonds allemaal op de site te komen en dan ook het chat-kanaal te gebruiken.
Eens kijken of dat helpt. Waar ik het in ieder geval eens over wil hebben is wat iedereen zo denkt over een familiedag, maar uiteraard kan al het andere ook besproken worden.

Voor de duidelijkheid: Een chatsessie kun je alleen opstarten als je bent ingelogd op het Bulletin Board. Als je je eerder hebt geregistreerd op het BB dan zou het inloggen eigenlijk automatisch moeten gaan. Je kunt dit controleren door nadat je in het linker menu op Bulletin Board hebt geklikt even rechts bovenin het menu op die pagina te kijken. Als daar bij staat "Inloggen" dan moet je dus nog inloggen (en misschien zelfs wel eerst nog even registreren als je dat nog niet gedaan had). Anders staat er "Uitloggen" met je naam erachter.
Als je ingelogd bent zie je vrijwel onderaan die pagina hoeveel personen er aanwezig zijn op het Bulletin Board en wie er aan het chatten zijn.
Vervolgens even op de tekst "Klik hier om aan de chat mee te doen" klikken en alles wijst zich verder vanzelf.

Ik ben benieuwd. :D

Groeten,
Aat
Rineke
Berichten: 15
Geregistreerd: 12 Sep 2002, 11:56
Woonplaats: Drachten
CONTACT:

chat sessie

Bericht door Rineke »

Hoi,

Gemist...

Jammer ik lees het nu pas...
:oops: :oops: misschien een voorstel om altijd op een bepaalde dag, wekelijks of zo...
en Aat dat weet jij het best wanneer hier de meeste mensen komen kijken-
het ees te proberen eh dat chatten bedoel ik!

Groeten,
Rineke
BUTTON_POST_REPLY