Afrikaanse familieleden?

Klik hier om de lopende discussies voor dit onderwerp te zien. In deze categorie kunnen alle zaken met betrekking tot de familie Versteegt besproken worden.
BUTTON_POST_REPLY
Eijmert
Berichten: 0
Geregistreerd: 26 Aug 2002, 22:55
Woonplaats: Amersfoort

Afrikaanse familieleden?

Bericht door Eijmert »

Dit bericht is oorspronkelijk door Eijmert (1963) gepost op 18 februari 2002.

Hallo Aat (en anderen),

Lange tijd niets van me laten horen, maar....ik leef nog.
Ik zat zo eens een beetje rond te neuzen en kwam bij een afdeling statistieken terecht. Mmmhh...interessant....blijken er dus mensen uit Tonga de Versteegt site te bezoeken, en ook uit Argentinie (zouden we aan Maxima gerelateerd zijn???) Ik vraag me dan zo af wat men zoekt, of dat men er per ongeluk terecht komt. Natuurlijk verwacht ik hierop geen antwoord (of mischien ook wel)maar het zijn wel aardige gedachtenspinsels.
Enfin.... genoeg maar weer voor deze keer.
Groeten aan een ieder die dit leest.
Eijmert
Rineke
Berichten: 15
Geregistreerd: 12 Sep 2002, 11:56
Woonplaats: Drachten
CONTACT:

wie weet?

Bericht door Rineke »

Dit bericht is oorspronkelijk gepost door Jan op 26 februari 2002.

Och Eijmert wie weet waar er allemaal Versteegten wonen die we niet kennen. Ver weg of soms dichtbij. We weten nu Australie, Amerika en Canada. Waarom dan niet in Afrika of Azie? Of verspeid door Europa, ze zijn er misschien in alle kleuren en maten. Het wordt laat ik kan er beter mee stoppen.
Hoi tot ziens Jan uit Houten
Aat
Berichten: 244
Geregistreerd: 10 Aug 2002, 12:34
Woonplaats: Hillegom
CONTACT:

All over the world.

Bericht door Aat »

Dit bericht is oorspronkelijk gepost door Aat op 27 februari 2002.

Daar zeg je zowat Jan. Heb jij aanwijzingen dat er ook Versteegt-en in Australie wonen? Ik ben me daar namelijk niet van bewust, maar wil ook absoluut niets uitsluiten natuurlijk.

Wat betreft de bezoekers aan de site is het wel zo dat ik m'n uiterste best gedaan heb om de site bij allerlei zoekmachines op het internet aangemeld te krijgen. Wat ik merk is dat er dus ook veel mensen op de site komen omdat de naam waar ze naar op zoek waren (en dat hoeft dus helemaal niet Versteegt te zijn) toevallig ergens op een pagina voorkomt. Wat dat betreft is de pagina waar alle achternamen staan vermeld (Genealogie - Zoek op achternaam) een echte publiekstrekker. Ik zie dat veel bezoekers rechtstreeks op deze pagina binnenkomen en dan later vaak op "Home" klikken, waardoor ze uiteindelijk toch op de gewone site (openingsscherm) komen.

Groeten,
Aat
Eijmert
Berichten: 0
Geregistreerd: 26 Aug 2002, 22:55
Woonplaats: Amersfoort

Geen Australische Versteegten

Bericht door Eijmert »

Dit bericht is oorspronkelijk gepost door Eijmert (1963) op 3 maart 2002.

Hoi Aat/Jan e.a.

Nou, voor zover ik weet geen australische Versteegten. Wel nazaten van een Versteegt.
Mijn vaders zus (Tante Stijn) is in de jaren vijftig met man en kinderen (op een na)vertrokken naar Tasmanie. Inmiddels hebben er zich ook op het vaste land van Australie gevestigt geloof ik.

Groeten,
Eijmert
Aat
Berichten: 244
Geregistreerd: 10 Aug 2002, 12:34
Woonplaats: Hillegom
CONTACT:

Australische familie

Bericht door Aat »

Dit bericht is oorspronkelijk gepost door Aat op 3 maart 2002.

Hoi Eijmert e.a.,

Je hebt uiteraard gelijk. Vlak nadat ik mijn vorige bericht had ingeklopt en zelf nog iets beter in de stamboom ging kijken zag ik deze Australische link ook. Jan had dus in eerste instantie al gelijk. Mijn opmerking had ik gebaseerd op het feit dat ik bij alle naspeuringen (merendeels via internet) nooit een Versteegt in Australie was tegengekomen en dat klopt ook, omdat de nazaten van jouw tante allemaal anders heten.
Als we het hebben over "familie" vind ikzelf dat we een zo ruim mogelijke definitie moeten hanteren. Oftewel, alle nazaten van de 1e Eimert Versteeg die we kennen beschouw ik als familie.
Wat is de familie opeens lekker groot geworden zo zeg :-). Als ik even in de database kijk kom ik zo op 1522 personen die we kennen, waarvan er nog 953 in leven zijn.

Groeten,
Aat
BUTTON_POST_REPLY